Srovnávače zboží

Srovnávače zboží jsou nákupní portály, na které e-shopy nahrávají informace o svých produktech, aby měli návštěvníci těchto portálů možnost porovnat jednotlivé zboží napříč obchody. Pokud máte vlastní e-shop, je to pro vás zajímavý a často velmi ziskový způsob, jak získat nové zákazníky.

Proč srovnávače zboží využívat?

Srovnávače zboží fungují na principu PPC, stejně jako u jiné PPC inzerce tak platíte za každý proklik na vaši webovou stránku.

  • Na rozdíl od jiných typů PPC kampaní je v případě srovnávačů pravděpodobnější, že u vás nový návštěvník skutečně zboží nakoupí. Na srovnávačích zboží totiž hledá až v případě, kdy opravdu ví, co chce koupit a jen zjišťuje, kde to koupí.
  • Srovnávače zboží vám zajistí cílenou propagaci produktů. Zboží se bude ukazovat lidem, kteří o ně mají opravdu zájem.
  • Portály srovnávačů zaznamenávají vysokou míru konverze. Poměr mezi počtem návštěvníků přivedených na váš e-shop a počtem objednávek se pohybuje mezi 3-8 %.
  • V souvislosti s předchozími body se tak často jedná o velmi efektivní zdroj zákazníků.

Nejpoužívanější srovnávače

Srovnávače zboží

Nejpoužívanější srovnávače zboží v Česku jsou Heureka.cz a Zboží.cz. Dále jsou to také Google Nákupy, Glami, Biano, Favi apod.

Heureka.cz a Zboží.cz fungují na podobném principu, kdy zboží zobrazují na produktových kartách. Na jedné produktové kartě má uživatel možnost vidět vámi nabízený produkt, jeho popis a především obchody, které ho nabízí, v pořadí určeném několika parametry. Abyste se dostali na přední pozice musíte zkombinovat nejen cenu samotného produktu, ale i cenu za proklik, dostupnost zboží a velkou měrou se na umístění vašeho obchodu podílí také hodnocení od zákazníků.

Produktová karta na Heurece

Stejně jako Heureka.cz a Zboží.cz jsou například i Google Nákupy srovnávačem, který není specializovaný a můžete v něm tak najít široký sortiment. I tento portál používá k zobrazení produktové karty. Produkty z Google Nákupů se navíc zobrazují i ve vyhledávací síti Google mezi výsledky vyhledávání.

Produktová reklama na Google

Jiné srovnávače zboží jako jsou Glami nebo Favi produktové karty nepoužívají. Zboží zobrazují podle kategorií a při rozkliknutí konkrétního produktu přesměrují zákazníka rovnou na e-shop. Liší se také v tom, že se zaměřují na konkrétní druh zboží. Třeba Glami srovnává módu, zatímco Biano a Favi se specializují na nábytek.

Srovnávač módy Glami

Vše zařídíme za vás

Chcete pro svůj e-shop využívat srovnávače zboží, ale nezbývá vám na to čas? Svěřte jejich správu nám.

  • O vaši kampaň na srovnávačích se postaráme, zvýšíme vám tržby, počet návštěvníků na e-shopu a snížíme náklady.
  • Zajistíme, aby měl váš e-shop správně vygenerovaný XML feed a mohl se bez problému propojit se srovnávači.
  • Spárujeme vaše zboží s produktovými kartami, pokud se to nepodaří automatizovaně.
  • Postaráme se i o tzv. biddování, tedy nastavení ceny za proklik, abyste se posouvali na vyšší příčky a měli více zákazníků.
  • Pravidelně budeme vyhodnocovat výsledky vaší kampaně a upravovat ji, aby byla ziskovější.

Každý klient je pro nás partnerem. O váš byznys se postaráme stejně důsledně, jako by se jednalo o náš vlastní projekt. Nebojte se nás kontaktovat a my vám pomůžeme propagovat produkty z vašeho e-shopu.