Reklama na Google

PPC reklama na Googlu a další služby

Google PPC je v současné době jedním z nejvyhledávanějších formátů reklamy. Vhodně zvolená on-line marketingová agentura pro vás vybere vhodnou formu, zajistí správu PPC reklamy a nabídne vám další služby. Reklamu na Google Ads (dříve Google AdWords) můžeme rozdělit do několika kategorií.

PPC kampaně

  • Vyhledávací síť – v rámci výsledků vyhledávání Googlu se zobrazuje PPC reklama pod i nad výsledky serpu. Textová reklama je vždy zobrazena pomocí algoritmu tak, aby odpovídala zadanému dotazu uživatele. Cena se vždy odvíjí od množství zájemců o pozici. Konečný inzerent je zvolen na základě nejvyššího příhozu.
  • Obsahová síť – v rámci obsahové sítě lze využít textové i grafické formy reklamy v podobě banneru opatřeným CTA tlačítkem.
  • Reklama na YouTube – YouTube je nejnavštěvovanějším webem zaměřeným na sdílení videí. Nabízí možnost vlastní prezentace skrze vizuální obsah a krátké profily uživatelů, jejichž součástí jsou odkazy na další stránky. Videa jsou v současné době populární, o čemž svědčí také značná popularita na Instagramu a především tolik populární TikTok. V rámci YouTube lze využít textovou reklamu, bannery a reklamní videa, která se zobrazují před spuštěním uživatelem zvoleného obsahu.
  • E-shop – produkty lze spravovat skrze Google Merchant Center a následně z nich vytvořit reklamu v rámci Google Ads. Pro převod potřebných dat mezi oběma nástroji se nejčastěji využívá tzv. XML feed. Produktové inzeráty se zobrazí v rámci serpu, nad výsledky odpovídající dotazu uživatele.

YouTube

Google nákupy

S reklamou na Googlu máme bohaté zkušenosti. Poslechneme si vaši představu, společně se podíváme na vaše dosavadní výsledky a navrhneme optimální řešení pro zvýšení zisků. Kontaktujte nás.

Kontaktujte nás

Rádi se nezávazně podíváme na váš web či e-shop a zjistíme, jak vám můžeme pomoci s marketingem.