PPC kampaně

PPC kampaně patří mezi jeden z nejoblíbenějších typů reklamy vůbec. Pro vaše projekty využijeme naše dlouholeté zkušenosti a znalosti z řízení PPC kampaní s vysokým i nízkým rozpočtem. Pomocí úvodní analýzy pro vás nachystáme výkonnostní strategii na míru a pomůžeme vám s rozvojem i vaší firmy.

PPC kampaně s přesným zacílením

Naším cílem je efektivně zhodnotit každou vámi investovanou korunu. PPC kampaně nastavíme tak, aby reklama oslovila vaše cílové publikum. Postaráme se o kompletní správu, od tvorby řetězce klíčových slov, které nejlépe vystihnou vyhledávací dotazy vašich potenciálních klientů, přes textace, až po všechna další dostupná rozšíření, které jednotlivé PPC systémy nabízejí.

Dopsala bych postup při zahájení spolupráce (analýzy, stanovení cílů, report a optimalizace)

Typy PPC reklam

Podle vašich požadavků a společně stanovených cílů najdeme nejvhodnější prostor pro vaši reklamu. Jednotlivé PPC systémy totiž nabízí hned několik typů kampaní. Mezi nejpoužívanější typy kampaní patří vyhledávací kampaň, obsahová kampaň, video kampaň a produktová kampaň.

Vyhledávací kampaň

Textová reklama se spouští na klíčová slova, které sestavíme podle nejčastěji používaných vyhledávacích dotazů od zákazníků, kteří hledali podobný nebo stejný produkt či službu, které chcete propagovat. Jakmile některá tato klíčová slova uživatel zadá do vyhledávacího okénka, vaše reklama se spustí.

Při sestavování řetězce klíčových slov se vyplatí spoléhat na konkrétní výrazy, které povedou ke konverzi. Pro co nejefektivnější sestavení klíčových slov vždy naši PPC specialisté zpracovávají podrobné analýzy vyhledávacích dotazů zákazníků.

Obsahová kampaň

Obsahová reklama se člení do několika kategorií. Může se zobrazovat jako reklamní banner, dynamický banner nebo jejich kombinace. U tohoto typu reklamy můžete cílit na klíčová slova, pohlaví, zájmy nebo také na konkrétní weby, kde se objevuje vaše cílová skupina.

Obsahová kampaň vám pomůže s akvizicí zákazníků. Kromě nových zákazníků je také vhodná k tomu, že se bude zobrazovat i těm zákazníkům, kteří už vaše webové stránky navštívili (remarketing) nebo na vašem webu vložili zboží do košíku, ale nákup nedokončili. Když se jim reklamou připomenete, zvyšuje se pravděpodobnost, že u vás nakonec nakoupí.

Produktová kampaň 

Ve výsledcích vyhledávání se kromě textových reklam zobrazují také reklamy produktové. Je to typ reklamy, kde se ukáže obrázek zboží, cena, název a prodejce. Produktové kampaně zvyšují viditelnost a díky lepšímu vizuálnímu zpracování, kdy zákazník přesně pozná, že se jedná o produkt, který hledal.

Najděte svůj prostor i vy

Nevíte, jaký typ PPC reklamy bude pro vaši firmu nejlepší? Naši PPC specialisté jsou připravení vám pomoct najít nejlepší prostor, kam reklamu umístit a zvýšit počet konverzí. Zajistí pro vás spuštění PPC kampaní, jejich správu, optimalizaci a pravidelný report. Kontaktujte nás a začněte plnit své cíle ještě dnes.