PPC bannery

S bannery pracujeme v rámci on-line marketingu a přípravy PC kampaní pravidelně. Stále však máme po ruce přehled základních formátů. Připravili jsme pro vás přehledné tabulky, kde si jejich správnou velikost můžete ověřit i vy, naši klienti a čtenáři.

Google Ads / nejpoužívanější rozměry bannerů

V rámci Google Ads lze využít bannerové, textové nebo video reklamy. Aby byly podklady pro reklamu systémem správně přijaty a ve výsledku vypadala reklama tak, jak si přejete, je potřeba mít správná vstupní data. U bannerů je to kromě dodržení povoleného obsahu také jejich rozměr. 

Typ Rozměr banneru


Čtverec a obdélník     200 × 200, 240 × 400, 250 × 250, 250 × 360, 300 × 250, 336 × 280, 580 × 400
Svislé bannery 120 × 600, 160 × 600, 300 × 600, 300 × 1050
Vodorovné bannery 468 × 60, 728 × 90, 930 × 180, 970 × 90, 970 × 250, 980 × 120
Mobilní bannery 300 × 50, 320 × 50, 320 × 100

Sklik / nejpoužívanější rozměry bannerů

Stejným způsobem funguje také správné nastavení v rámci Sklik, tedy reklamy od Seznamu.

Typ Rozměr banneru


Svislé bannery      160×600, 300×600
Čtverec 300×300, 480×480
Vodorovné bannery 300×250, 320×100, 480×300, 728×90, 970×210, 970×310
Branding 2000x1400

Facebook Ads / typy umístění reklam

Na rozdíl od předchozích dvou systémů, Facebook Ads neudává konkrétní rozměry bannerů, ale pouze poměr stran, které musí inzeráty splňovat pro dané umístění.

Technologie Možnosti umístění reklamy


Facebook   Kanál příspěvků (poměr stran 1,91:1 až 1:1), pravý sloupec (1:1), Rychlé články (1,91:1 až 1:1), instreamové video (1,91:1 až 1:1), Marketplace (1:1), Stories (9:16), výsledky vyhledávání (1,91:1 až 1:1), Business Explore (1,91:1 až 1:1), Reels (1:1)
Instagram Stories (9:16), kanál příspěvků (1:1), oddíl Prozkoumat (9:16)
Audience Network Nativní, bannerová a vsunutá reklama v obsahové síti Facebooku (9:16)
Messenger Sponzorovaná zpráva (1,91:1), doručené zprávy (1:1), Stories (9:16)

 Přejete si vytvořit vhodné bannery pro váš brand? Navrhneme pro vás vhodný design a po odsouhlasení vytvoříme celou sadu bannerů. Následně nastavíme PPC kampaň podle předem vytyčených cílů, kterých si přejete dosáhnout a které jsou především reálné. Svým klientům slibujeme pouze to, co můžeme splnit. Kontaktujte nás ještě dnes a dohodněte si i vy nezávaznou konzultaci.

Kontaktujte nás

Rádi se nezávazně podíváme na váš web či e-shop a zjistíme, jak vám můžeme pomoci s marketingem.