S bannery pracujeme v rámci on-line marketingu a přípravy PC kampaní pravidelně. Stále však máme po ruce přehled základních formátů. Připravili jsme pro vás přehledné tabulky, kde si jejich správnou velikost můžete ověřit i vy, naši klienti a čtenáři.
Google Ads / nejpoužívanější rozměry bannerů
V rámci Google Ads lze využít bannerové, textové nebo video reklamy. Aby byly podklady pro reklamu systémem správně přijaty a ve výsledku vypadala reklama tak, jak si přejete, je potřeba mít správná vstupní data. U bannerů je to kromě dodržení povoleného obsahu také jejich rozměr.
Typ | Rozměr banneru |
Čtverec a obdélník | 200 × 200, 240 × 400, 250 × 250, 250 × 360, 300 × 250, 336 × 280, 580 × 400 |
Svislé bannery | 120 × 600, 160 × 600, 300 × 600, 300 × 1050 |
Vodorovné bannery | 468 × 60, 728 × 90, 930 × 180, 970 × 90, 970 × 250, 980 × 120 |
Mobilní bannery | 300 × 50, 320 × 50, 320 × 100 |
Sklik / nejpoužívanější rozměry bannerů
Stejným způsobem funguje také správné nastavení v rámci Sklik, tedy reklamy od Seznamu.
Typ | Rozměr banneru |
Svislé bannery | 160×600, 300×600 |
Čtverec | 300×300, 480×480 |
Vodorovné bannery | 300×250, 320×100, 480×300, 728×90, 970×210, 970×310 |
Branding | 2000x1400 |
Facebook Ads / typy umístění reklam
Na rozdíl od předchozích dvou systémů, Facebook Ads neudává konkrétní rozměry bannerů, ale pouze poměr stran, které musí inzeráty splňovat pro dané umístění.
Technologie | Možnosti umístění reklamy |
Kanál příspěvků (poměr stran 1,91:1 až 1:1), pravý sloupec (1:1), Rychlé články (1,91:1 až 1:1), instreamové video (1,91:1 až 1:1), Marketplace (1:1), Stories (9:16), výsledky vyhledávání (1,91:1 až 1:1), Business Explore (1,91:1 až 1:1), Reels (1:1) | |
Stories (9:16), kanál příspěvků (1:1), oddíl Prozkoumat (9:16) | |
Audience Network | Nativní, bannerová a vsunutá reklama v obsahové síti Facebooku (9:16) |
Messenger | Sponzorovaná zpráva (1,91:1), doručené zprávy (1:1), Stories (9:16) |
Přejete si vytvořit vhodné bannery pro váš brand? Navrhneme pro vás vhodný design a po odsouhlasení vytvoříme celou sadu bannerů. Následně nastavíme PPC kampaň podle předem vytyčených cílů, kterých si přejete dosáhnout a které jsou především reálné. Svým klientům slibujeme pouze to, co můžeme splnit. Kontaktujte nás ještě dnes a dohodněte si i vy nezávaznou konzultaci.